شهرک های ویلایی آرش

ویلا شمال | ویلا زیباکنار | ویلا گیلان

شهرک های ویلایی آرش

ویلا شمال | ویلا زیباکنار | ویلا گیلان

اجاره ، فروش و خرید ویلا زیباکنار

خرید ویلا در زیباکنار

یکی از مناسب ترین مکان ها در شمال برای سرمایه گذاری، زیباکنار است. با خرید ویلا در زیباکنار علاوه بر مزیت های تفریحی داشتن یک ویلا در شمال ، دست به یک سرمایه گذاری پر سود نیز زده اید. با توجه به رشد اقتصادی منطقه آزاد انزلی و محبوبیت زیباکنار برای گردشگران ، خرید ویلا در زیباکنار یکی از بهترین گزینه های خرید ویلا در شمال است. دهکده ساحلی آرش در زیباکنار  و مجتمع ویلایی رویایی آرش (VIP) از خاص ترین ویلاهای زیباکنار هستند. برای خرید ویلا در زیباکنار می توانید علاوه بر مجموعه هایی که در بالا به آنها شاره شد به صفحه پروژه های ویلایی آرش نیز مراجعه کنید.

شرکت انبوه سازان آرش با متنوع ترین قیمت ها و در نظر گرقتن همه سلیقه ها در شهرک های ویلایی آرش ، خرید ویلا در زیباکنار را آسان کرده است. پس این فرصت استثنایی را که شرکت انبوه سازان آرش با در نظر گرفتن شرایط ویژه فروش ویلا زیباکنار ایجاد نموده است، از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرکت انبوه سازان آرش صفحه درباره شرکت انبوه سازان آرش را مطالعه بفرمایید.

همچنین برای مشاهده تصاویر شهرک های ویلایی آرش می توانید به صفحه معرفی شهرک های ویلایی آرش مراجعه نمایید.

فروش ویلا زیباکنار

زیباکنار یکی از مناطقی است که به صورت ویژه مورد توجه شرکت انبوه سازان آرش می باشد. به همین دلیل کارشناسان ما می توانند بهترین مشاوران شما برای خرید و فروش ویلا در زیباکنار باشند.

اجاره ویلا در زیباکنار

آیا قصد گذراندن تعطیلات در شمال را دارید. پیشنهاد ما به شما آمدن به زیباکنار است. برای اجاره ویلا زیباکنار همین حالا با واحد فروش گروه انبوه سازان آرش تماس بگیرید.