شهرک های ویلایی آرش

ویلا شمال | ویلا زیباکنار | ویلا گیلان

شهرک های ویلایی آرش

ویلا شمال | ویلا زیباکنار | ویلا گیلان

شرایط جغرافیایی و محیطی ویلاهای شرکت آرش

ویلاهای شرکت آرش

ارزش ویلا به شرایط محیطی آن وابسته است. هرچه محیط قرارگیری ویلا از وضعیّت بهتری برخوردار باشد، در رده­ی بالای ارزش­گذاری قرار می­گیرد. هدف از اقامت در ویلا نیز در وهله­ی اول، بهره­مندی از شرایط آب و هوایی روح­افزا و مناظر بکر و محیط زیست سالم است. تأمین همین نیازهای مهمّ انسانی به نعمات طبیعت، هدف اصلی بنیان­گذاران شرکت آرش بوده است. مؤسّسان شرکت آرش که خود ساکن تهران و متأثر از آلودگی هوا بوده­اند، بعد از مطالعات گسترده­ی شرایط جغرافیایی و آب و هوایی شمال کشورمان، به بندر انزلی مهاجرت نموده و سواحل زیباکنار را به عنوان نقطه­ی هدف برای ویلاسازی انتخاب کردند و به این ترتیب، این بهشت زیبا به مرکز فعالیّت­هایی منجر شد که هم اکنون ثمره­ی آن، ساخت ویلاهای رویایی و مطمئن با طیف گسترده­ای از وسعت و تنوّع برای هر نوع سلیقه و بودجه­ای است.

با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید.  

ویلاهای ساحلی از امتیازات زیادی برخوردارند؛ برخی از آنها عبارتند از:

  • آب و هوای استثنایی
  • صدای ابهّت دریا و پرندگان دریایی
  • ویوی ابدی دریا
  • امکان ورزش­های ساحلی
  • امکان فعالیّت­های تجاری

ویلاهای ساحلی به علت قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی مرطوب، بیشتر در معرض فرسایش هستند؛ بنابراین باید از مصالح مقاوم در ساختمان آنها استفاده کرد. ویلاهای شرکت آرش، از استحکام و مقاومت مثال­زدنی برخوردارند و این ویژگی در ساختمان آنها بسیار جدّی و برجسته است. این مهم، با تلاش متخصّصان شرکت آرش در تقویّت چندلایه­ی پوشش­ها و استفاده از مواد و مصالح با کیفیّت بالا، به دست آمده است.

راه­های دسترسی و جاده­ها از شرایط جغرافیایی مهم هر ویلا محسوب می­شوند. تمامی ویلاداران شمال کشور ایران با اتمام بزرگراه تهران ـ شمال، از شاهراهی ایمن و سریع به پایتخت برخوردار می­شوند. این پروژه عظیم به طول  ۱۲۱ کیلومتر، در مراحل نهایی ساخت قرار دارد. این آزادراه بخشی از «آزادراه سراسری شمال ـ جنوب ایران» است. دسترسی به ویلاهای زیباکنار از فرودگاه «سردار جنگل» شهر رشت و از مسیر جاده­ی انزلی- حسن­رود، به سرعت انجام می­شود. این مزیّت، به خصوص برای آن دسته از هموطنانی که در نقاط دورتر از مرکز ایران ساکن هستند، کاربرد دارد. فرودگاه شهر رشت، از فرودگاه­های مهم و پررفت و آمد کشور است و همه­روزه پروازهایی را به اقصی نقاط ایران در برنامه دارد.

از هر سمتی که با خودرو وارد استان گیلان شوید، جاده­های استاندارد و مسیرهای کوتاهی برای دسترسی به ویلاهای زیباکنار خواهید یافت که با علائم و تابلوهای راهنمایی مشخّص شده­اند و از نظر دسترسی، با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود. دسترسی­های متعدّد سریع و ایمن، از ارزش­های افزوده­ی ویلاهای آرش به شمار می­آید.

یکی دیگر از نکات مهم در مورد ویلاهای ساحلی، فاصله­ی آنها از دریاست. این مورد برای ویلاهای آرش بسیار ایده­آل و رویایی است؛ یعنی مابین ۵۰۰ تا ۸۰۰ متر. چنین مسافت­های کوتاهی تا دریا، ویلاهای آرش را به گزینه­ای ویژه از نظر جغرافیایی و محیطی تبدیل می­کند که نمونه­های مشابه اندکی در سطح دنیا دارد. با این حال، مدیران مجموعه آرش، قیمت­ها را در سطح منصفانه و اکونومیک حفظ کرده­اند.

سواحل زیباکنار از موقعیّت خاصّی در میان سایر مناطق نوار ساحلی دریای خزر برخوردار است که مرهون شرایط زیست محیطی ویژه­ی آن است. به علّت کنترل عالی مسئولین شهری، از ساخت و سازهای غیرمجاز یا آلوده­ساز خبری نیست و به همین دلیل، طبیعت این منطقه از آسیب­های انسانی در امان مانده و غنای خود را حفظ کرده است. مشتریان ویلاهای آرش همگی به این موضوع اذعان دارند که طبیعت بکر، بدیع و منحصربفرد زیباکنار در تصمیم­گیری آنان برای خرید ویلا، بسیار مؤثّر بوده است.

زیباکنار از مناطق تحت پوشش منطقه­ی آزاد انزلی نیز محسوب می­شود و این امتیاز بزرگ باید مدّ نظر متقاضیان ویلاهای آرش قرار گیرد؛ چرا که با سکونت دائم در این منطقه، امکان فعالیّت­های اقتصادی خوبی هم فراهم می­شود. علاوه بر این،  بستر رشد ارزش ویلاها به دلیل رونق اقتصادی در منطقه، وجود دارد.

شرایط اقلیمی شمال ایران با تمدّن و فرهنگ والای مردم منطقه در ارتباط است و صاحبان ویلاهای آرش در محیطی باصفا و خرّم، با مهر و محبّت اهالی پذیرایی خواهند شد.

برخی دیگر از امتیازات اقلیمی ویلاهای زیباکنار عبارتند از:

  • مجاورت با رودخانه­ی باعظمت سپیدرود
  • نزدیکی به شهر بندری و منطقه­ی آزاد تجاری انزلی
  • وجود بازار و مراکز بزرگ خرید در کمترین فاصله­ها
  • وجود مرداب­ها و جنگل­های حفاظت­شده
  • دسترسی به تالاب بوجاق و پل چوبی کیاشهر
  • وجود مجتمع­های رفاهی و ورزشی گوناگون
  • وجود هتل­ها و رستوران­های لوکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.