شهرک های ویلایی آرش

ویلا شمال | ویلا زیباکنار | ویلا گیلان

شهرک های ویلایی آرش

ویلا شمال | ویلا زیباکنار | ویلا گیلان

اجاره ، فروش و خرید ویلا شمال

خرید ویلا شمال

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که خرید ملک را یک سرمایه گذاری سود آور می دانید؟
اگر پاسخ شما آری است به شما خرید ویلا شمال را پیشنهاد می کنیم؟

چرا خرید ویلا در شمال؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است. آب و هوای خوب و دور بودن از خطر خشکسالی مهمترین ویژگی هایی هستند که امروزه خرید ویلا در شمال را یک سرمایه گذاری منطقی و سود آور کرده است.

شرکت انبوه سازان آرش با سال ها تجربه در این زمینه و ساخت بیش از ۵۰۰ واحد در قالب شهرک ویلایی آرش و مجموعه های دیگری نظیر دهکده ساحلی آرش و مجتمع ویلایی رویایی آرش ، مطمئن ترین راه را برای خرید ویلا شمال به شما نشان می دهد.

فروش ویلا در شمال

به چند شکل گوناگون می توان به خرید ویلا در شمال به عنوان یک سرمایه گذاری سودآور نگاه کرد. یکی اینکه قصد خریدار داشتن محلی برای اقامت در تعطیلات و ایام گوناگون سال است و دیگر اینکه فروش ویلا شمال پس از بالا رفتن قیمت آن می باشد. با توجه به میزان رشدی که در شمال به ویژه منطقه آزاد انزلی و مناطقی مانند زیباکنار دارند، فروش ویلا در شمال در هر مقطعی می تواند سود آور باشد.

اجاره ویلا در شمال

شاید شما به هر دلیلی فعلا قصد خرید ویلا در شمال را نداشته باشید. اما از طرفی هم از آن دسته افرادی هستید که از هر فرصتی برای تفریح و دور همی و آمدن به شمال استفاده می کنید. اگر می خواهید برای تعطیلات خود به زیباکنار بیایید و در زیباترین ویلاها اقامت کنید، پیشنهاد ما اجاره ویلا شمال است. برای اجاره ویلا در شمال می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.