شهرک های ویلایی آرش

ویلا شمال | ویلا زیباکنار | ویلا گیلان

شهرک های ویلایی آرش

ویلا شمال | ویلا زیباکنار | ویلا گیلان

۵ اشتباه رایج در خرید ویلا در زیباکنار

خرید ویلا در زیباکنار

خرید ویلا در زیباکنار فرایند چندان پیچیده‌ای به نظر نمی‌رسد و اگر با قوانین و اصول آشنا باشید می‌توانید به راحتی صاحب یک ویلای شیک و مناسب شوید. برای هر ملک یا ویلایی مشخصاتی وجود دارد و افراد نیز با توجه به این مشخصات انتظار دارند که صاحب بهترین ویلای ممکن شوند. اما در این بین رفتار احساسی و به دور از منطق باعث می‌شود که پیشنهادات و توصیه‌های افراد مختلف را بدون تحقیق بپذیریم و آنها را مو به مو اجرا کنیم. درواقع، این رفتار عجولانه و ناشیانه از عدم شناخت ما نسبت به موضوع خرید ویلا در زیباکنار نشات می‌گیرد و مطمئناً هر اندازه این شناخت بیشتر باشد، از انتخاب خود راضی‌تر خواهیم بود. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

خرید ویلا شمال یا ساخت ویلا شمال ؛ کدام‌یک گزینه بهتری است؟

ساخت ویلا شمال

خرید ویلا شمال یا ساخت ویلا شمال از سؤالات مهم و پرتکرار گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت شمال کشور است که هر گروه از افراد پاسخ خاصی به این سؤال می‌دهند و اغلب این پاسخ‌ها سلیقه‌ای و با توجه به مصلحت خود افراد است. اما، به‌هرحال هرکدام از این دو گزینه مزایا و معایب خاص خود را دارد و کسی که به دنبال اقامت در شمال کشور است، باید شرایط خود را در نظر گرفته و با توجه به انتظاری که دارد اقدام کند. برخی از این افراد با توجه به نیازی که دارند می‌توانند بین گزینه خرید ویلا شمال یا ساخت ویلا شمال یکی را انتخاب کنند. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

استفاده از سازه های پوسته ای در ساختمان سازی

سازه های پوسته ای

احتمالا شما هم تا به حال شکل های زیبا و فانتزی را زیاد در ساخت ویلاها و یا ساختمان های مدرن دیده اید. سازه هایی به شکل کره زمین، تخم مرغی و یا اشکال پیچیده مهندسی و با منحنی های خاص که امروزه زیاد دیده می شوند. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید.

در ساختمان هایی که سقف های پوسته ای اجرا می شود عمدتا آنها برای اجرای سقف کاربرد دارند. این سقف ها به شکل منحنی طراحی می شوند که منحنی آنها می تواند به یک سمت و یا دو سمت و در یک جهت و یا دو جهت متضاد ایجاد شده باشد. با استفاده از این نوع سازه ها می توان نمونه های بسیار مدرن و شیکی را برای سقف ها طراحی کرد . حسن دیگر سقه های پوسته ای تحمل بالای انها در برابر بار های زیاد با وزن بالا است.

وجود پیشرفت های زیاد و تلفیق هنر طراحی این سازه های پوستی با تکنولوژی ها و نرم افزار های کامپیوتری دست هنرمندان این نوع سازه را بازتر کرده تا بتوانند با استفاده از خلاقیت های زیاد خود نمونه های منحصر به فردی را برای طراحی سقف هایی با پوسته های بی نظیر به وجود بیاورند. 

ادامه مطلب ...

راه های محوطه سازی برای ویلا

محوطه سازی

خرید ویلا در شمال اغلب به منظور ایجاد و داشتن فضای امن و آرامش بخشی است که بتواند هر از چند گاهی انسان را در دامن خود گرفته و از اوج نا هنجاری های شهر های شلوغ به آرامش درون رسانده و افراد را برای روزهای پر مشغله آتی آماده کند. یکی از وجوه بسیار تاثیر گار در ویلا ها محوطه ویلا می باشد. قبلا در خصوص معماری و طراحی داخلی ویلاها سخن به میان آمد ولی امروز قصد داریم تا در خصوص راه هایی که می توان بوسیله انها یک محوطه رویایی برای وبلای خود فراهم کنید صحبت کنیم. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

ساخت ویلای هوشمند

ویلای هوشمند

ساختمان های هوشمند نسل نو و مدرنی در ساختمان سازی هستند که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فن آوری ها به صاحبین خانه امکان استفاده از تکنولوژی در تمامی زوایای خانه را می دهند. این تکنولوژی ها مصرف برق و انرژی را به شدت کاهش می دهند و سهولت استفاده از امکانات در خانه را برای ساکنین فراهم می کنند. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید. 

ادامه مطلب ...