شهرک های ویلایی آرش

ویلا شمال | ویلا زیباکنار | ویلا گیلان

شهرک های ویلایی آرش

ویلا شمال | ویلا زیباکنار | ویلا گیلان

خرید و فروش ویلاهای شرکت آرش

خرید و فروش ویلاهای شرکت آرش

معاملات املاک با روش­های گوناگونی امکان­پذیر است. همه­ی متدهای معاملاتی در حوزه­ی املاک و و زمین، از استانداردهای لازم برخوردارند و آنچه اهمیت دارد، رسمیّت و اعتبار شرکت یا بنگاه معاملاتی است. در مواقعی که معامله مستقیماً با شرکت یا ارگان معیّنی صورت می­گیرد، اطمینان و سرعت توافق افزایش یافته و هزینه­های معامله نیز کاهش خواهد یافت. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید.  

شرکت انبوه­ سازان آرش بدون نیاز به حضور واسطه ­ها در امر خرید و فروش، این امکان را فراهم آورده تا متقاضیان محترم ویلاها از سراسر کشور با اطمینان و به راحتی با کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشند. وجود سایت رسمی و کانال­های اجتماعی شرکت، ارتباط و تعامل متقابل را آسان­تر و سریع­تر کرده است. حضور در دفتر شرکت آرش و دیدار از نزدیک یا تماس با تلفن­های مستقیم نیز همیشه میسّر است تا متقاضیان محترم ویلاهای آرش در اسرع وقت به مالکان خوشبخت ویلاها مبدّل شوند.

در هر صورت، اولین قدم در هر معامله­ی ملکی، بررسی نوع سند مالکیّت و اطمینان از صحّت اعتبار آن از طریق استعلام از ادارات ثبت اسناد و شهرداری­ها می­باشد.  اسناد مالکیّت در انواع مختلفی وجود دارند و هر کدام از اعتبار معیّنی برخوردارند. اسناد زمین­های پربرکت شمال کشورمان، معمولاً قطعی و شش­دانگ هستند؛ به همین دلیل، مالکیّت زمین یا ملک در خطّه­ی سرسبز شمال، از موانع کمتر و امتیازات بی­شماری برخوردار است.

باید توجّه کرد که زمین­های دارای اسناد وقفی یا علوی و قولنامه­ای نیز با طی مراحل صحیح قانونی، امکان سرمایه­گذاری دارند ولی با این حال، محدودیت­هایی را در زمان انتقال قطعی سند در پی خواهند داشت. لذا، شرکت آرش، مالکیت جدید زمین­ها، ساختمان­ها و ویلاها را با مجوّز ساخت صادر شده از واحد عمران و شهرسازی منطقه ­ی آزاد انزلی و سند رسمی تک­برگ شش­دانگ و پایان­کار در اختیار متقاضیان محترم قرار می­دهد و به این ترتیب، ضامن آسایش همیشگی و امنیّت مادّی و معنوی ایشان می­باشد. شرکت انبوه­ساز آرش اولین و تنها دارنده­ی گواهینامه­ی بین­المللی رضایت­مندی مشتریان (ایزو ۱۰۰۰۴) از TCL انگلستان در حوزه­ی ساخت و فروش شهرک­های ویلایی در شمال کشور می­باشد و این افتخاری است که با عنایات مشتریان به تخصّص و صداقت مجموعه­ی آرش در عمل، به دست آمده است.

در بحث قیمت­گذاری­ ویلاها ، عوامل متعدّدی نقش دارند؛ همچون: ارزش زمین، راه­ها و دسترسی­ها، ساحلی یا جنگلی بودن موقعیّت، فاصله از دریا در انواع ساحلی، متراژ عرصه و اعیان، هزینه­ی طراحی و ساخت، هزینه­ی تجهیز، قیمت خدمات و نگهداری، ارزش ضمانت­ها و…

امّا رویکرد شرکت آرش، تأمین بهترین­ها با حداقل هزینه­هاست و در این راستا، تلاش بر این است تا با تهیه­ی مصالح و مواد باکیفیّت از مبادی رسمی و با تناژ بالا، صرفه­جویی شود. همچنین، همکاران شرکت آرش در همه­ی امور و به خصوص در امر اجرا، از میان پیمانکاران و نیروهای متخصّص و متعهّدی انتخاب می­شوند که سابقه­ی ارائه­ی برترین کیفیّت را با حداقل هزینه در رزومه­ی کاری خود داشته باشند. همین مدیریّت دقیق هزینه­ها سبب شده تا خریداران ویلاهای شرکت آرش، با بودجه­ای معقول به طیف وسیعی از خواسته­های خود از یک ویلا نائل شوند و خرید خود را نوعی سرمایه­گذاری برای آینده بدانند. مدیریّت علمی و رویکرد مشتری­مدار شرکت انبوه­ساز آرش، کارکرد و ماندگاری بناها را طولانی­تر کرده است و این امتیاز باعث شده تا «گذر زمان» به عنوان فاکتوری محسوب شود که به ارزش ویلاها می­افزاید.

قیمت‌گذاری ویلاهای شمال کشورمان به روش­های گوناگونی انجام می­شود که لزوماً بر اساس هر مترمربع نیست. قیمت واحد اعیان ویلا با قیمت واحد عرصه­ی آن متفاوت است و فرمول­های خاصّ خود را دارد. موقعیّت جغرافیایی ویلاها، جاده­ها و شرایط محیطی آنها از عوامل تعیین­کننده­ی دیگری هستند که مستقیماً در نرخ­گذاری ویلا محاسبه می­شوند. نوع سند مالکیّت نیز همان­طور که بیان شد، حائز اهمیّت بالایی در محاسبه­ی قیمت نهایی است. روش­های فروش نیز بر قیمت نهایی تأثیر می­گذارند.

روش­های فروش نقدی، اقساطی و مشارکتی (خرید زمین و واگذاری مسئولیّت ساخت به فروشنده) برای تملّک ویلا، وجود دارند و هر کدام که با شرایط و اهداف متقاضی سازگارتر باشد، انتخاب می­شود. شرکت آرش اولین و تنها دارنده­ی مجوّز فروش و پیش­فروش از سازمان منطقه­ی آزاد انزلی در جهت تضمین فرآیند اعتمادسازی به مشتریان است. شرکت انبوه­ساز آرش در مورد روش­های فروش خود، همیشه انعطاف­پذیر و مشتری­مدار است و نرخ­گذاری را بر اساس استانداردهای قانونی و با تعهّد به راستی و معاش حلال، انجام می­دهد.

متقاضیان خرید ویلاهای آرش با توجه به جایگاه و اعتبار شرکت و مقایسه­ی قیمت­ها و امتیازات ویلاها، برای تکمیل فرآیند خرید، هیچ تردیدی به خود راه نخواهند داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.