شهرک های ویلایی آرش

ویلا شمال | ویلا زیباکنار | ویلا گیلان

شهرک های ویلایی آرش

ویلا شمال | ویلا زیباکنار | ویلا گیلان

ساخت ویلای جنگلی و ساحلی در شمال

ویلای جنگلی

شمال ایران به خصوص استان گیلان به دلیل داشتن آب و هوای معتدل و مرطوب ، دشت های حاصلخیر،دریا، ساحل، جنگل به عنوان یک استان پیشرو در زمینه جذب توریسم داخلی وخارجی فعالیت می کند. در استان گیلان سرمایه گذران زیادی با دریافت مجوز ساخت اقدام به ساخت ویلاهای ساحلی و جنگلی در گیلان و شهرهای اطراف آن نموده اند تا مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند مشکل اقامت نداشته باشند. خرید ویلا زیباکنار می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن در زمینه ویلا سازی باشد. توجه داشته باشید که ویلاها معمولا در مناطق خوش آب هوای ساخته می شوند. اگر قصد سرمایه گذاری در بخش ویلا دارید می توانید از طریق شرکت انبوه سازان آرش و خرید و پیش خرید ویلا زیباکنار یا خرید ویلا از دهکده ساحلی آرش که یکی از مناطق زیبا و چشم نواز استان گیلان است ویلا مد نظر خود را تهیه نمایید، تا علاوه بر مزیت اقتصادی بتوانید از عواید و خدمات ویلا ارزان گیلان استفاده کنید. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

تالاب بندر انزلی ، مرداب انزلی

تالاب انزلی

تالاب انزلی که در استان گیلان قرار گرفته است یکی از زیباترین و بی نظیرترین زیستگاههای طبیعی و جانوری ایران محسوب می شود. هر ساله این تالاب شگفت انگیز میزبان پرندگان بیشماری است که از کشورهای همسایه بخصوص کشورهای شمالی به این تالاب کوچ می کنند. تالاب انزلی به دلیل زیبایی و موقعیتی جغرافیایی که دارد با هیچ کدام از تالاب های ایران قابل مقایسه نیست اگر به استان گیلان سفر کردید حتما از این تالاب زیبا و خوش آب هوا بازدید کنید و زیبایی این تالاب را از نزدیک ببینید. اجاره ویلای ارزان گیلان از شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش به شما این اجازه را می دهد تا چند روزی را بدون دغدغه در این استان زیبا سپری کنید . فروش ویلا ارزان گیلان و خرید ویلا ارزان گیلان نیز در استان گیلان به وفور و از طریق شرکت انبوه سازان آرش یافت می شود. 

ادامه مطلب ...

ساحل زیبای چمخاله

ساحل چمخاله

شمال ایران بخصوص استان گیلان با دریا و ساحل عجین شده است. زمانی که صحبت از گیلان می شود ذهن من سریع به طرف وجود ساحل، دریا و جنگل می رود. یکی از سواحل زیبای استان گیلان ساحل زیبای چمخاله است. چمخاله یکی از شهرهای زیبای استان گیلان است که در شهر لنگرود قرار دارد. ساحل چمخاله که در استان گیلان و در ده کیلومتری شهر لنگرود و بیست کیلومتری شرق لاهیجان و سی و نه کیلومتری غرب رودسر واقع شده است، یکی از بهترین نقاط برای سفر و تفریح می باشد. ساحل چمخاله به دلیل نزدیکی به تهران سالانه از مسافران زیادی میزبانی می کند. با خرید ویلای شمال و یا خرید ویلای گیلان شما نیز می توانید از طریق شرکت انبوه سازان آرش ویلای مورد نظر خود را خریداری کنید. گفته می شود فاصله تهران تا ساحل چمخاله در حدود ۵ ساعت می باشد و فاصله آن نیز در حدود ۳۷۵ کیلومیتر می باشد. با خرید ویلای گیلان آرامش و طبیعت را به زندگی هدیه دهید. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید تا بیشتر درباره زیبایی های ساحل چمخاله بدانید. 

ادامه مطلب ...

دریاچه استیل دریاچه متحرک (تالاب استیل)

دریاچه استیل

شمال ایران به ویژه استان گیلان به قدری مناطق گردشگری و تفریحی دارد که اگر چندین کتاب نیز درباره معرفی مناطق گردشگری این استان نوشته شود کم است، چرا که جای جای این استان سرسبز و حاصلخیر از دشت و جنگل و دریا و آبشار و تالاب گسترده شده است. در این نوشتار سعی داریم تا مطالبی درباره دریاچه استیل یا تالاب استیل  که به دریاچه متحرک نیز معروف است مطالبی را برای آشنایی شما بازگو کنیم تا به هنگام سفر به استان گیلان از این منطقه خوش آب هوای نیز بازدید کنید. ویلای فروشی گیلان و همچنین گیلان ویلای فروشی در استان گیلان با خرید ویلا گیلان می توانید در منطقه گردشگر پذیر گیلان صاحب ویلا شوید و از عواید و خدمات آن استفاده کنید. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید تا بیشتر درباره دریاچه استیل بدانید. 

ادامه مطلب ...

استان گیلان نگین گردشگری ایران

استان گیلان

استان گیلان در یک نگاه:

استان گیلان از جمله استانی های شمالی کشور محسوب می شود که دارای آب و هوای معتدل و مرطوب می باشد. مرکز استان گیلان شهر رشت است. استان گیلان به دلیل وجود ذخایر غنی آب و خاک حاصلخیر وجود دریا و جنگل، آبشار و دریاچه و … عنوان نگین گردشگری ایران را یدک می کشد شهری زیبا با جاذبه های گردشگری فراوان. معمولا استان گیلان را با دریا و جنگل می شناسند. خرید ارزان زمین در گیلان و همچنین خرید زمین ارزان گیلان به شما این امکان را می دهد تا در نگین گردشگری شهر ایران صاحب زمین شوید و یک سرمایه گذاری در این رابطه انجام دهید. فروش ارزان زمین در گیلان طی سالهای گذشته در این استان وجود داشته است. استان گیلان از سمت شمال به دریای خزر از سمت غرب به استان اردبیل از سمت جنوب به استان زنجان و قزوین و از شرق نیز به استان مازندران محدود می شود. بی شک استان گیلان نگین گردشگری ایران می باشد که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید. 

ادامه مطلب ...